Followers

Thursday, April 29, 2010

INI IMPIAN SAYA SEJAK DULU.....





Melihat gambar ini, ada rasa sayu....ini impian saya sejak dulu. Memiliki taska-tadika- milik sendiri. Namun, entah bila akan jadi kenyataan....Ya! Impian ini pasti jadi nyata, dengan izin Allah...insyaAllah.


Ya Allah...saya benar-benar ingin mengikuti kursus ini.....andainya ada peluang. Saya memang sangat suka dengan Kaedah Khalifah - sebelum Saifulislam menulis tentangnya lagi.... saya mengenali Allahyarham Prof. Muhammad al Mahdi ketika membaca tentang pemikiran, visi dan misinya dalam majalah i. Saya benar-benar jatuh cinta dengan iltizam dan keazamannya......

tinta normi : Ya Allah...andainya ada peluang....

2 comments:

Wan Jun Smile said...

salam...
meskinpun usia saya msih muda sy jua ingin memiliki tadika & taska yg mendidik anak2 umat islam dgn ilmu akhirat & duniawi... perasaan nie timbul sjk sy kerja sbgai guru sementara di sebuah tadika islam (smsa tggu result stpm)... satu nikmat yg x ternilai... moga Allah makbul hajat kita bersama yerk...

Noraslina binti Jusin said...

Salam, Normi..

InsyaAllah, moga impian dan niat murni Normi itu akan dikabulkan Allah suatu masa nanti. Kak Ina menyokong dan mendoakan.

Tiada yang lebih membahagiakan melihat anak-anak ini tunduk kepada Allah sejak kecil hingga mereka besar kelak, berkat dari didikan yang baik dan iltizam pendidik-pendidiknya.

Juga mengimpikan anak-anak Kak Ina akan ada yang menerima tarbiyah dari metode Khalifah ini, InsyaAllah.

KAMI ^_^

KAMI ^_^