Followers

Friday, April 8, 2011

IBU HADIF GIVEAWAY = KEDAIHUFFAZ PENAJA HADIAH

DENGAN ASMA ALLAH YANG MAHA AGUNG

Saya pernah menulis di sini saya menang IBU HADIF - ANUGERAH TERINDAH. Ibu Hadif a.k.a Mrs K ni memang suka buat GA-nama pun blogger tegar! Hehehe.

KEDAIHUFFAZ berbesar hati untuk menaja hadiah untuk Ibu Hadif kali ini. Jom....anda meriahkan bersama!

KATA-KATA IBUHADIF :

Assalamualaikum...
Seperti yang dijanjikan, saya nak buat GA lagi...
kali ni sempena 2nd Aniversary alwzbemybaby.blogspot.com/
dah ada penaja, hadiah pon dah dapat kat tangan, so kite proceed!


Ibu Hadif Giveaway 3/2011


Jom tengok syarat² GA ni :

1. Mestilah follow belog ini dan belog penaja, Kedai Huffaz.
2. Buat simple entry pasal GA ni dan tempek banner GA seperti di atas. Jangan lupe link kan.
3. Dalam entry korang, mesti mention Ibu Hadif Giveaway 3/2011 ditaja oleh Kedai Huffaz dan letak sekali banner kat bawah ni..


4. Dah siap semua, tinggalkan link korang kat entry ni ek!
5. Tarikh tutup pada 29 April 2011 jam 3 petang.



Hadiah

3 orang pemenang bertuah akan menerima set kerongsang Sweet Dream dari Kedai Huffaz.



cantik kan?

so, jom ramai² meriahkan GA ini...

5 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

thanx yang sudi taja.. ^______^

noraidahm said...

Assalamualaikum,

saya nak join GA Contest ni,

harap-harap dapatlah hadiah tu.. hihi

semoga blog awak terus berjaya

noraidahm said...

Assalamualaikum

saya nak join contest ni,
harap-harap berjaya,

semoga blog awak berjaya selalu..

noraidahm said...

salam,

saya nak join contest ni
harap-harap menanglah kan.. ehee
semoga blog normi success selalu dan dikunjungi ramai

noraidahm said...

salam,

saya nak join contest ni
harap-harap menanglah kan.. ehee
semoga blog normi success selalu dan dikunjungi ramai

KAMI ^_^

KAMI ^_^