Followers

Saturday, March 14, 2009

3 TAHUN MENANTI...

Dengan asma Allah Yang Maha Agung, salam kasih dan rindu bersama selawat dan salam buat RasululAmeen Muhammad SAW.

Ya....tiga tahun saya menanti. Menanti kehadiran seorang cahayamata dalam hidup kami. Cahayamata yang akan memberi kami rasa nikmat bergelar abi dan ummi. Tiga tahun itulah hari-hari yang amat meguji saya. Mungkin kerana saya terlalu berharap, jadi sakitnya saya yang lebih terasa. Suami adalah teman pemujuk duka lara saya. Alhamdulillah Allah hadiahkah saya seorang suami yang cukup sabar dan kuat semangat, untuk melengkapi sifat sensitif dan mudah menangis yang ada pada saya.

Segala macam usaha kami lakukan dalam ikhtiar mendapatkan zuriat. InsyaAllah akan saya ceritakan di masa akan datang, dengan izin Allah.

Inilah Muhammad Al-Ameen bintang hati kami. Sekarang sudah setahun 4 bulan. Semoga jadi hamba Allah yang taat, dan kebanggan Islam dan umatnya.



No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^