Followers

Tuesday, February 9, 2010

IMAN DAH 42 HARI....


Untuk che'teh Ameen&Iman di Penang...Iman melaram dengan baju hadiah che'teh bagi. terima kasih daun keladi... che'da tak nak bagi Iman hadiah ke? heh heh

Ada kawan ummi cakap, "lebatnya rambut Iman, macam
rambutan yang banyak bulu tu....hehe"



2 comments:

kakchik said...

assalamualaikum normi.
iman dah 42 hari maknanya tak lama lagi habislah pantang ya. comel je iman pakai gaun tu. agaknya bila normi balik ke Kelantan, anak 3 baru dapat jumpa kakchik kan, hehe.

NORMI BINTI HAJI MAT YUSOF said...

to kakchik
waa'laikumussalam....
ya...tak sabar nak habis pantang, sy dah terbayang ABC HEHEHE...
raya haji saya dikelantan,harap2 masa tu belum ada yg ke3....

KAMI ^_^

KAMI ^_^