Followers

Monday, July 7, 2014

Projek Telekung Solat - Misi Mencari Dermawan


[Doa dipetik dari Ustazah Norhafizah Musa (Official)]
Saat waktu sahur tadi, diri yang sangat2 kerdil dan hina ini berdiri di hadapan multazam membimbing sahabat2ku utk sama2 mendekatkan diri kepada Allah, di tengah2 ribuan manusia, telingaku menangkap bunyi tangisan dan rayuan dalam bahasa Arab yang bermaksud:
"Ya Allah.... Engkau sedang melihatku ... Ini aku Ya Allah hambaMu...Aku sedang bergantung di pintu rumah-MU.... Aku membawa hajat yg banyak Ya Allah... Engkau tidak akan mengecewakan hambaMu yg berharap. Engkau tidak akan lepaskan hambaMU yg bergantung... Engkau tidak akan biarkan aku balik dengan dosa2 ku kecuali Engkau ampunkan. Tidak akan engkau biarkan aku pulang kecuali setelah engkau bersihkan hatiku. Ya Allah... Bersihkan hati yang akan aku bawa bertemuMU atau gantikan aku dengan hati yang baru, hati yg penuh kecintaan, harap dan takut hanya padaMU."
Dan aku meng'amin'kan doa tersebut. Perkenankan doa itu utk kami juga Ya Allah.

=================
Kami Nisa Putatan masih mencari para dermawan yang ikhlas dan mahu kaya di akhirat.

WhatsApp/sms saya 019.53.94.216
atau pm sahaja ( https://www.facebook.com/messages/mie.normi )

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^