Followers

Monday, July 7, 2014

Mahu - Tahu - Capai



Tulis Puan Masayu di blognya :
"Saya menangis hari ini melihat perkembangan sehingga kini, tidak pernah ada dalam matlamat saya untuk mengajar, atau berkongsi ilmu. Kerana perkataan guru itu bukan matlamat saya. Tidak ada dalam matlamat saya. Saya cuma suka menulis dan menulis. Diam-diam di rumah sahaja tanpa ada gangguan. Namun menitik air mata, melihat ada suri yang sudah pandai walau berjaya jualan RM10 sekalipun, itulah gerak hijrah, dari membuang masa di fb. Gunakanlah pelung ini menjana pendapatan dansebarkan ilmu yang baik-baik. Saya doakan suri yang tidak pandai email, sudah pandai email. Tidak tahu transaksi, tahu transaksi. Jangan pandang mereka yang sudah hebat, pandang dan ambil sudut positif sahaja agar cerminan kepada diri kita untuk gerak maju ke depan. Tutup telinga terus jalan."
---------------------------
Alhamdulillah.
Pasakkan niat dan jalan terus. Kita tahu apa yg kita mahu tulis dan sebarkan. Kita tahu apa yang kita mahu gapai dan capai.
Sertai kami di akademi bekerja di rumah kerana kalian tahu apa yang kalian mahu!
Pilih mana-mana kelas pilihan
1. kelas blog penulisan
2. kelas blog fanpage mula bisnes
3. kelas beriklan mudah.my
4. kelas penulisan kreatif
5. bengkel offline / online urus akaun bisnes
6. pendaftran pengurus online
7. kelas wordpress
8. borong runcit telekung solat
9. bisnes makanan sunnah
10. projek duit raya
Hubungi saya untuk daftar.

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^