Followers

Thursday, July 3, 2014

BISNES ONLINE DULU-DULU

Teks : Normi Hj.M.Yusof
Foto : Akademi Bekerja Di Rumah

Dulu konsep droship masih belum ada.
Ketika saya mula-mula berbisnes online, saya bermula dengan berniaga kerongsang dan butang baju melayu mutiara asli Sabah. Gigih, saya ambil stok setiap kali tempahan diterima. Gigih dan tanpa malu juga saya minta dengan adik-adik supplier tu, "Akak nak ambil gambar boleh?"

Saya masih bekerja ketika itu. Setiap kali ada order baru saya ke kedai borong ambil stok. Belum ada lesen kereta ketika itu, gigih juga naik bas ditemani sahabat. Entahlah apa yang menggerakkan saya segigih itu ketika itu. Nak kata minat, tidaklah juga. Saya juga masih bekerja dan anak baru seorang ketika itu, rasanya bukan faktor wang. 

Tetapi itulah pengalaman paling berharga yang membuatkan saya boleh berkongsi sedikit pengalaman ini dengan bakal protege saya.

Sekarang lebih mudah sebenarnya untuk kita mula BELAJAR BERBISNES ONLINE. Ambil yang paling mudah, DROPSHIP. Dalam erti kata lain tidak perlu simpan stok, tidak perlu juga ke hulu ke hilir keluar pos, hanya perlukan sifat rajin, fokus dan konsisten.

Sebab itu kami di ABDR buka konsep DROSHIP ini, sekaligus kalian akan diajar bina blog & fanpage bisnes. Bersama 2,3 atau 4 e book sebagai bonus rujukan. 

Pilih mana yang rasa sesuai dengan jiwa raga, produk permintaan sepanjang tahun kami sediakan.

Apa produknya?
1) Telekung solat borong dan runcit
2) Makanan sunnah

 

3) Produk Ramadhan Raya (projek duit raya)



4) Produk Islami

 


Boleh juga digabungkan yang mana insyaAllah lebih jimat dari sudut yurannya. Dengan bonus 5 ebook.

1.dropship makanan sunnah dan projek raya
2. dropship makanan sunnah dan telekung solat
3.dropship makanan sunnah dan produk islamik


Hubungi saya untuk yang serius mahu mula,
Email : normiyusof@rocketmail.com
Sms/whats app : 019-53-94-216
 Facebook : Mie Normi ( https://www.facebook.com/messages/mie.normi )

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^