Followers

Wednesday, July 2, 2014

SAYA, TEH O & HABBATUSSAUDA'

Saya suka teh o. Suka benar-benar. Cuma selalu di"momok"kan minum teh akan kembung anak yang masih menyusu. tapi saya ni memang jenis degil. Dah suka, saya sukalah. Hasilnya dengan secawan teh o panas, Syifa kembung dan tak boleh tidur. Huhuhu. Habis gaya saya bersilat mengulit Syifa tidur. Akhirnya, saya makan 2 biji pil habbatussauda, menyusukan Syifa dan lepas tu peluk dia erat-erat. Tak lama...beberapa minit lepas tu je, Syifa sendawa kuat dan terus lena. HABIS CERITA.

Betul...habbatusauda memang AGEN pengeluar ANGIN dalam badan yang cukup efektif. Makanlah, pasti tak berhenti kalian keluarkan angin. hehe.
Makanlah makanan sunnah terr.

>>Beli habbatussauda secara pakej bersama madu, jus delima dan air zam-zam.
>>Mahu berniaga produk sunnah? Daftar kelas asas blog & makanan sunnah.





No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^