Followers

Wednesday, March 25, 2009

SEORANG ADIK, SEORANG SAHABAT

Baru-baru ini saya dihubungi oleh seorang adik, merangkap seorang sahabat.Ada rasa terharu di hati saya..kerana bagi saya dia seorang adik yang cukup baik dan ramah. Perkenalan saya dengannya tanpa diduga. Sekadar dia pernah berkunjung ke DQ untuk melihat biah dan suasana hafazan Al Quran di DQ. Pada masa tersebut dia merupakan seorang mahasiswi di UPSI, agak tidak jauh dari DQ.

Disebabkan saya pada masa tersebut tiada roomate, maka dia menumpang di bilik saya. Dari situlah ukhuwah kami bermula, dan tidak pernah putus sehingga hari ini. Asalnya dia datang bertiga, tapi hanya dia kerap menghubungi saya.

Untuk adik Asyikin, semoga ukhuwah kita berpanjangan ke syurgaNya.....luv u more than words can say.

love
sesungguhnya ukhuwah itu indah bila bertemu dan berpisah kerana Allah

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^