Followers

Friday, June 11, 2010

ARINA COLLECTION - GIVEAWAY & CERITA PINK2 SAYA

DENGAN ASMA ALLAH YANG MAHA AGUNG....

Saya adalah peminat pink - dan adik -beradiknya =merah&merah hati- yang tegar. Semua yang berwarna pink sangat cantik di mata saya.



Ketika mengandungkan Iman, saya semakin kemaruk dengan pink, tambah lagi dengan bunga-bunga ros..... Ketika itu, masa lapang saya adalah untuk bertandang ke blog-blog yang juga PINK & ROSES LOVER!!! Tanpa jemu...saban waktu yang lapang. Berkali-kali masuk ke blog yang sama asal dapat melihat bunga ros yang berwarna pink - serta design rumah ada sentuhan English Roses.

Bermula di situlah kedaihuffaz pun saya cat dengan warna pink + roses.... Segala blog saya link..hehehe. Selepas bersalin Iman semua itu sedikit berkurangan.

Hinggalah, saya cukup teruja dengan hadiah giveaway ini.....saya suka! Suka yang amat!!!

ANDA JUGA SUKA? JOM KITA KE ARINA COLLECTION SAMA-SAMA =)





TINTA NORMI : kita tengok hasil tangan berseni di Arina Collection.

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^