Followers

Monday, August 2, 2010

GERAIRIZQI - GIVEAWAY CONTEST

DENGAN ASMA ALLAH YANG MAHA AGUNG

Sahabat saya owner http://gerairizqi.blogspot.com/ - pengedar dan pembekal tudung labuh dan telekung solat sedang mengadakan GA. Jom!! Sertai bersama saya. Mana tau dapat tudung free...=)


KENAPA SAYA BERTUDUNG LABUH?
Sejujurnya,sekolah saya memang mewajibkan tudung labuh namun saya mula istiqomah bertudung labuh ketika hari ulang tahun ke16 saya...ketika berada di tingkatan 4. Mungkin saya jatuh cinta dengan penampilan santun kakak saya ketika dia belajar di KISAS yang kemudian dia melanjutkan pelajarannya ke UM. Dalam diam saya mengaguminya. Saya juga terpesona dengan Kak Long dan Kak Yah saya. Sesungguhnya penampilan kakak-kakak saya memang mempengaruhi saya.

Ketika berada di DQ saya selalu menadah tangan berdoa : " Ya Allah, thabatkan hambaMU dengan pakaian muslimah mukminah ini....hadiahkanlah hambaMU ini suami yang menolong hamba untuk istiqomah dengan pakaian muslimah mukminah ini."
Alhamdulillah, Allah anugerahkan saya dengan suami yang cukup tegas dan cukup menjaga penampilan saya agar sentiasa dalam landasan syariatNya.

NAMUN YANG PASTINYA, SEBAB YANG PALING UTAMA IALAH :
"Wahai Nabi, katakanlah kepada isteri-isterimu, anak-anak perempuanmu, dan isteri-isteri orang-orang Mukmin, hendaklah mereka melabuhkan jilbab ke seluruh tubuh mereka. Yang demikian itu sulaya mereka mudah dikenali sebaik wanita baik agar tidak diganggu."
(AL AHZAB AYAT 59)

YANG TERTUTUP ITU INDAH
....berlari mengejar mardhotillah...

tinta normi : jom....serbu gerairizqi

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^