Followers

Saturday, August 14, 2010

SAYA MASIH DI SINI =)

Dengan Asma Allah Yang Maha Agung....

Lama sungguh saya tak menulis...kesempatan waktu yang sangat terbatas. Saya tak mampu menjadi blogger tegar yang ada entry terbaru setiap hari.... masa bukan lagi cemburu, bahkan sangat dengki pada saya! uhuk,uhuk!

adik sapu habuk ke bawah meja tu?
baguslah...rajin anak ummi

Iman fah fah pun semakin laju sekarang - asyik-asyik bawah meja, asyik-asyik halatujunya ke dapur.... yang terbaru Iman fah fah terpegun melihat cermin...hihi. Setiap kali melihat cermin dia akan tengok saya sambil tersenyum dengan gigi 2 batang.

gambar edisi special-ada tangan Iman fahfah

Sekadar berkongsi buku yang saya beli. Travelog Cinta Abadi-tulisan Roza Roslan, isteri Prof Kamil penulis buku Travelog Dakwah & Travelog Haji. Buku ini saya beli minggu lepas...tulisan yang membuatkan zaman kanak-kanak saya bersimpang siur menerjah tembok kenangan. Tak sampai 2 hari saya khatam ke noktahnya yang terakhir.

Travelog Iran dan Peristiwa Bersejarah Ramadhan baru je beli semalam dengan zauji habibi-en.suami. Baru separuh saya baca Tavelog Iran-bagus juga ada sisi lain padangan untuk negara Iran. Saya benar-benar excited untuk ke sana!!!

Peristiwa Bersejarah Ramadhan-zauji habibi punya. Jika sebelum ni hobinya MEMBELI BUKU(beli saja, bukan baca hehehe). Tapi sekarang suami suka baca buku. Walaupun buku Imam Syafie belum khatam di sudah berpindah ke buku terbaru ni. Hehe... sejujurnya saya tabik spring bila suami berjaya khatam buku Abu Saif-SECANGKIR TEH PENGUBAT LETIH (saya pernah menulis tentang buku ini sebelum ini). Ada something special dalam buku Abu Saif ini, saya pasti!!


tinta normi : RAMADHAN KAREEM....ramadhan kali ini benar-benar menguji stamina saya. Baca buku, baca juga...AlQur'an jangan dilupa.

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^