Followers

Tuesday, June 5, 2012

HAJAT SAYA, SUARA HATI SAYA


DENGAN ASMA ALLAH YANG MAHA AGUNG.
Saat ini saya ini sedang bergelut dengan perasaan sendiri. Saya ada hajat, namun hajat itu tak mampu saya luahkan pada sesiapa. Namun sedang berkira-kira dan mencari masa yang sesuai untuk suarakan pada suami.

Hakikatnya segalanya sudah Allah mengetahui...bukankah Allah Maha Mengetahui segala rahsia, nyata atau sembunyi. Disuarakan atau didiamkan...semua Allah tahu. Inilah yang memberi ketenangan kepada saya. Semuanya Allah tahu, semuanya Allah tahu.

Sekeping gambar dari fb yang menyentuh hati.....bersama kata-kata yang sangat menyentuh hati.... "IF YOU WANT SOMETHING IN YOUR LIFE AND YOU AREN'T PRAYING TAHAJJUD FOR IT THEN IN REALITY YOU DON'T REALLY WANT IT."

Jom tahajjud....suarakan segala hajat, luahkan segala sedih gundah gelisah di hati....pasti Allah mendengar, pasti Allah memahami. Pasti!!

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^