Followers

Tuesday, August 31, 2010

KERANA ALLAH KITA MARA!

Dengan asma Allah yang Maha Agung.

Semalam dalam perjalanan balik, dalam kereta saya dan zauji habibi sangat teruja mendengar yang cukup nostalgik buat kami berdua. Lagu lama Nadamurni yang diberi nafas baru dengan lirik yang baru. Saya dan suami memang memiliki nostalgia + sama-sama sukakan nasyid lama Nadamurni. Suka dan bersemangat!

Tambahan pula kami baru saja menghadiri program dengan Tuan Haji Jamaluddin Elias. hari Ahad lepas. Cerita beliau ke Gaza sangat menyentuh hati, hingga zaujihabibi-suami saya hampir menitiskan air mata.


MARI BERSEMANGAT BERSAMA SAYA!



INI VERSI LAMA



Tinta normi : sempat lagi suami mengusik saya, kalau tak nangis masa dengar cerita Tuan Haji Jamaluddin itu tandanya hati keras....hehehe.emmm,sabar je lah...

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^