Followers

Tuesday, October 19, 2010

ISLAMIC FASHION FESTIVAL : APA YANG ISLAMINYA?

DENGAN ASMA ALLAH YANG MAHA AGUNG

“…Dan janganlah kamu mendedahkan diri seperti yang dilakukan oleh orang-orang Jahiliyah zaman dahulu…” [al-Ahzaab 33: 33]


FOTO DARI :http://kekoh.blogspot.com/








ISLAMIC FASHION FAST BECOMING LUCRATIVE BUSINESS, SAYS ROSMAH


Memetik kata-kata Saifulislam : ......"sebaik sahaja pakaian jelek itu kalian nisbahkan kepada Islam, kami bangkit menentangnya."





TINTA NORMI : ANDAI MENGATAKAN DIRI MUSLIMAH

BEGINILAH SEKURANG-KURANGNYA PAKAIAN ANDA.



2 comments:

fazemy said...

Zaman skrg ni dah tak blh nak bezakan pakaian muslimah dgn kafir. Klw dah yg muslimah pun sama je bajunya dgn yg bkn islam.

NORMI BINTI HAJI MAT YUSOF said...

TO FAZEMY... tu la. asal nampak mcm jubah....letak selendang sikit jadi le busana muslimah....itu kata mereka. kata Allah & kata Rasul SAW bukan begitu....semoga kita semua dalam naungan hidayah dan keampunanNya.

KAMI ^_^

KAMI ^_^