Followers

Tuesday, June 24, 2014

Bisnes Online Gaya Mudah

Kenapa mudah?
>>boleh lakukan secara online oleh suri di rumah
>>boleh dilakukan secara part time ketika masa rehat oleh suri bekerjaya
>>tak perlu simpan stok
>>sekali yuran pendaftaran sahaja
>>penghantaran diuruskan pasukan khas

Alhamdulillah, selamat datang pelajar jun 2014, kami sedang rancak menerima pendaftaran untuk kelas mula bisnes
- Kelas telekung solat borong dan runcit
- Kelas mula bisnes makanan sunnah
- Kelas mula bisnes projek raya


Saya mula bisnes online dari 2009.
Kenapa saya pilih bisnes online? Sebab saya pemalu pada masa tu. Sekarang pun masih pemalu...kikiki. Kalau secara offline, selagi orang tak tanya, saya takkan keluarkan barang yang saya jual. Kakak saya lagi parah, barang jualan sorok bawah katil!

Soalannya ialah, kalian super pemalu? Maka bisnes online sesuai untuk kalian. Takyah tergagap-gagap nak bercakap.Biar blog & fb yang bercakap.





Bergabung bersama kami, 750 blog alumni akademi. Ke arah 1000 blog Ramadhan nanti insyaAllah.
Pilih mana-mana kelas pilihan
1. kelas blog penulisan
2. kelas blog fanpage mula bisnes
3. kelas beriklan mudah.my
4. kelas penulisan kreatif
5. bengkel offline / online urus akaun bisnes
6. pendaftran pengurus online
7. kelas wordpress
8. borong runcit telekung solat
9. bisnes makanan sunnah
10. projek duit raya

servis yang kami tawarkan :
1. Beriklan di soho directory
2. Tempahan blog peribadi, penulisan, bisnes
Hubungi saya sekarang,Guru Online anda.
Email : normiyusof@rocketmail.com

Sms/whats app : 019-53-94-216
Facebook : Mie Normi ( https://www.facebook.com/messages/mie.normi ) 

No comments:

KAMI ^_^

KAMI ^_^